CRM for SMEs
A kisvállalati CRM szoftver mint a digitalizáció aeredménye jelentős hatást gyakorolhat a hatékonyságra, a versenyképességre és az üzleti növekedésre. Az új technológiák és digitális eszközök széles körben elérhetővé váltak, és segíthetnek a kisvállalatoknak abban, hogy javítsák folyamataikat, kommunikációjukat, termelékenységüket és ügyfélkapcsolataikat.
Az elmúlt években a kisvállalati CRM rendszer használata napi gyakorlattá vált. Az ügyfélkapcsolati szoftver a vállalatvezetés eszköze. Sokan gondolják úgy, hogy egy drága autó, a géppark, esetleg egy szép ingatlan jelenti egy vállalat igazi értékét. Könyvelési, számviteli szempontból ezek a vagyontárgyak kétségkívül nagy értéket képviselnek, azonban a modern cégvezetés számára egyértelmű, hogy egy vállalat igazi értékét a vevői határozzák meg.

Éppen ezért meglepő, hogy sokan nem fordítanak kellő gondot ügyfeleikre, legfeljebb csak szavakban teszik meg ezt. Pedig egy hosszan tartó ügyfélkapcsolat biztosítja a cég számára a stabil árbevételt, gyakran a magasabb profitot is.
Kisvállalati CRM – miért éri meg?
A isvállalati CRM rendszer egy felhasználóra vetítve havonta nem kerül többe, mint egy mobiltelefon költsége vagy egy tankolás ára. Az ügyfélkapcsolati szoftverek összekapcsolhatóak más vállalati alkalmazásokkal – könyvelés, elektronikus levelezés – és így egy integrált vállalatirányítási rendszer alakítható ki, mely hatékonyabbá teheti a cégünk működését.
To manage all the data about your customers - address, contact details, previous meetings, correspondence, quotes, contracts, error reports - it's a good idea to use small business CRM or Customer Relationship Management (CRM) software. CRM systems were only a tool for the largest corporations 20 years ago, but are now available to SMEs, both in terms of manageability and price.
Az ügyfélkapcsolati szoftverek a vállalatok három, az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló részlegének – értékesítés, marketing és ügyfélszolgálat – a munkáját támogatják. A KKV-k között a legelterjedtebb az értékesítés és az ügyfélszolgálati tevékenység segítése. A kisvállalati CRM rendszerre fordított költségek hatékonyabbá teszik a cég működését, a vevőkről rendelkezésre álló információ segíti a keresztértékesítést, részletes vezetői jelentéseket és előrejelzéseket készíthetünk.
A kisvállalati CRM legnagyobb előny azonban, hogy a működést átláthatóvá és nyomon követhetővé tehetjük. Minden cégvezető számára kulcskérdés, hogy, az ügyféllel kapcsolatos tudás nem csak az illetékes munkatárs fejében és sajtcéduláin vagy Excel tábláiban legyen meg, hanem a CRM rendszerben. Itt minden adat a vezetés számra bármikor elérhető, az ügyfélkapcsolatok minősége nincs kitéve a személyi változásoknak.
ReferenciaFAQ
További informácit találhat a kisvállalati egyedi CRM i szoftverekkel kapcsolatosan a GYIK oldalon.

Contact
Dió-Szoftver Hungary Ltd
Address: H-1037 Budapest, Bécsi út 60. Hungary
Telefon:: +36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu