egyedi CRM fejlesztés

Custom CRM development

Egyedi CRM fejlesztés

Az egyedi CRM fejelsztés a legkülönfélébb iparágakban vagy szakterületeken is hasznosak lehetnek. Ennek előnye, hogy a szoftver illeszkedik az üzleti célokhoz, megfelel a vállalati belső folyamatoknak és felhasználói igényeknek. Az így készített szoftver jól integrálható és bármikor módosítható az üzleti igények változásának megfelelően. Az egyedi CRM mindent tartalmaz amire az ügyfélnek szüksége van, de semmit ami felesleges.

On this page, we briefly summarise the industry usability of some of the unique CRM systems produced by Dió-SzoftverKft.

Custom CRM for SEM-s

Az egyedi CRM fejlesztéséa célja, hogy a kisvállalatoknak hazai fejlesztésű ügyfélkapcsolati megoldást kínáljon, mely megfelel a törvényi és jogszabályi követelményeknek. Az ügyfél hátterének a megismerésébe sok munkát kell fektetni, s ami még fontosabb, mindezeket az adatokat a CRM rendszerben kell tárolni. A hatékony ügyfélkezeléshez azonban ennél sokkal többre van szükségünk. A CRM szoftvernek támogatnia kell az ügyfélszolgálatot, az ügyfélelégedettég növelése érdekében, mely az ügyfelek megtartásának alapja.

Az egyedi CRM fejlesztés eredményeként megvalósuló szoftver illeszkedik a vállalat meglévő szoftver környezetébe.Napjainkban alapvető igény, hogy a szoftver mindig és mindenhol, 7*24 órában elérhető legyen a világ bármely részén. Éppen ezért szoftvereink fejlesztésé során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az adott alkalmazás az adott felhasználói igénynek megfelelően legyen mobil eszközre optimalizálva,

Custom CRM in industry

Egyedi CRM fejlesztés

Egyedi CRM fejlesztés több tevékenységet is támogat, így fontos lehet gyártást folytató kisvállalatok számára kialakított egyedi ügyfélkapcsolato és termelésirányítási rendszer. Ezt a megoldást elsősorban olyan 10-100 fős vállalatoknak ajánljuk, amelyek egyfajta termékkört gyártanak. A CRM új eleme a raktárkezelési és anyaggazdálkodási modul, melyben nyilván lehet tartani az anyagfelhasználást, az egy termékre jutó anyagköltséget, és lehet mérni a dolgozók termelékenységét. A raktárkezelés pontos nyilvántartást biztosít a beérkező és kiadott anyagokról és alkatrészekről, a bevételezett félkész és késztermékekről, valamint a késztermékekről. A program figyeli a készletszintet, a vevői megrendeléseket és ennek alapján ad javaslatot a szállítói megrendelések összeállítására.

 Invoicing is implemented with the interface developed for the most popular online program in Hungary, samlazz.hu, so that all customer invoices issued online are stored in the CRM customer data. The advantage of the solution is that samlazz.hu is comprehensive and multilingual, and covers all processes related to invoicing.

Custom CRM for publishing

CRM rendszer lapkiadóknak

The CRM solution developed by Nut Software for newspaper publishers supports two major business processes: subscriber and advertising management. This is complemented by the billing module, which allows for the mass and fast creation of invoices, for example for subscription renewals.

Subscription

Subscriber management involves processing the data of thousands of individual and corporate customers, depending on the card. At renewal, the software generates a request for renewal fees for expiring subscribers, which can be sent either by email or in printed form. Once the money has been received, the delivery is initiated by transferring the delivery details to Magyar Posta and the final invoice is issued. Multiple, permanent and temporary address details can be set for some subscribers. The CRM solution covers the entire subscriber process.

Advertisment

In the case of advertisements, we can keep a record of the page numbers, the advertisements assigned to the page numbers, the publication date and the length of the page numbers. Once the ad price lists have been uploaded, the software calculates the various volume or frequency discounts, taking into account agency commissions or individual discounts. In the software, you can track the deadline for submitting the ad, approving the ad, and sending it for launch.

The software comes with a complete billing software. The software can calculate the sales commission. The solution manages the entire process

FAQ

Egyedi CRM fejlesztés

Az egyedi szoftverfejlesztéssel kapcsolatosan rengeteg kérdés vár megválaszolásra. Ezek egy részére honlapunk GYIK oldalán találhat választ.

A CRM szoftver, vagyis az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer egy olyan szoftveralkalmazás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az ügyfelek életciklusa során kezeljék és nyomon kövessék az ügyfelekkel való interakciókat és az ügyfelek adatait.

A CRM egy központi platformot biztosít, ahol a csapatok tárolhatják és elérhetik az ügyféladatokat, nyomon követhetik az értékesítési tevékenységeket, kezelhetik a marketingkampányokat és javíthatják az ügyfélszolgálatot. A CRM-eket a marketing-, értékesítési és üzemeltetési csapatok használhatják az ügyfél-elkötelezettség javítására, az értékesítési konverziók növelésére és

A CRM és az vállalatirányítási rendszer (ERP) kiváló eszközök a bevételek optimalizálásához, de központi céljuk eltérő. Míg a CRM elsősorban az ügyfélkapcsolatok és interakciók kezelésére összpontosít, az ERP-rendszer szélesebb körű szervezeti folyamatokat ölel fel, mint például a pénzügyek, a készletgazdálkodás és az ellátási lánc. A CRM szoftverek betekintést nyújtanak az ügyfelek viselkedésébe, míg az ERP-rendszerek segítik a belső működésk és az erőforrások elosztásának optimalizálását.

A CRM segíthet a vállalkozásoknak az ügyféladatok kezelésében, az ügyfél-elkötelezettség javításában, az értékesítési konverziók növelésében és az üzleti folyamatok optimalizálásában.

A CRM használatával a vállalkozások jobban megérthetik ügyfeleiket és javíthatják általános ügyfélszolgálatukat.

A platform segíthet a részlegeknek is abban, hogy betekintést nyerjenek az ügyféladatokba, például az ügyfélszegmentációba és a marketing tevékenység megtérülésébe.

A CRM megkönnyítheti a kommunikációt és az együttműködést a marketing, az értékesítés és az operációs csapatok között.

In simple terms, ERP supports the maintenance of the company and CRM supports revenue generation.

A vállalkozások számos előnyt élvezhetnek, ha a CRM-et más rendszerekkel együtt használják. Egyrészt az integrációk átfogóbb képet nyújtanak az ügyfél historikus adatairól, így a vállalkozások megérthetik, mi működik és mi nem. Ráadásul a stratégiai integrációk hatékonyabb munkafolyamatokhoz és az adatok jobb kihasználásához vezethetnek.

Ha további kérdései vannak, akkor kérjük lépjen velünk kapcsolatba és örömmel állunk a renddelkezésére.

Dió-Szoftver kft

Contact

Dió-Szoftver Magyarország Kft
Address: H-1037 Budapest, Bécsi út 60. Hungary

Tel++36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu