Létesítmény üzemeltetési szoftver

egyedi CRM rendszer

A létesítmény üzemeltetési szoftver e tevékenységet végző cállalatok számára fejlesztett speciális vállalatirányítási szoftver segítenek hatékonyan kezelni és optimalizálni a létesítmények működését és karbantartását. Ezek a szoftverek segítenek a létesítmények rendszeres karbantartásának tervezésében és végrehajtásában. Tartalmazzák a karbantartási ütemterveket, a munkafeladatok nyomon követését, a raktárkészlet kezelését és a gépek karbantartásának dokumentálását.

Szoftver létesítmények üzemeltetéséhez

egyedi CRM rendszer

A speciális létesítmény üzemeltetési szoftver segítségével egy vagy több ingatlan összes műszaki berendezésének az ellenőrzését, karbantartását és javítását kezelheti.

A műszaki berendezések megfelelő működtetése  része az épület üzemeltetésnek. A  facility management cégek számáraez a rendszeres ellenőrzéseket és karbantartásokat jelent, a javítás pedig a meghibásodások szerint ad-hoc feladatokat. A létesítmény üzemeltetési szoftverben a berendezések műszaki paraméterei és használata szerint ki lehet alakítani az azokhoz kapcsolódó ellenőrzési és karbantartási jegyeket. E jegyek vagy más néven munkalapok, tartalmazzák a berendezés helyét, azonosítóját, az elvégzendő munka leírását és a munka határidejét. A feladatok kiosztása során a rendszer figyelembe veszi a dolgozók elérhetőségét, a berendezések elhelyezkedését és a helyszín nyitvatartását, elérhetőségét. A rendszer működik okos eszközökön is, ezért a feladatot a szerelő az okos telefonján kapja meg, és elvégzését is azon nyugtázhatja. A jegyhez hang, video vagy szöveges információ rendelhető, ha a diszpécser tájékoztatása szükséges. A feladat elvégzéséről a diszpécser értesítést kap.

Létesítmény üzemeltetési szoftver,

A jegyek számáról, állapotáról, a határidők betartásáról a felhasznált alvállalkozói szolgáltatásokról a vezetőség riportokban kaphat áttekintést. A facility managementet támogató szoftverbe pontos nyilvántartás vezethető az üzemeltetett berendezések állapotáról, a korábban elvégzett szolgáltatásokról.

The work starts with the identification of the equipment by QR code, the duration of which is recorded by the sy

The number of tickets, their status, the respect of deadlines and the subcontracted services used are reported to the management. An accurate record of the condition of the equipment operated and the services previously performed can be kept in the software.

The technician can escalate the task assigned to him, but with the help of the dispatcher, the manufacturer or other external service can also be involved.

A big advantage of the software is that you can schedule inspection and maintenance tasks weeks or months in advance, depending on the frequency required by the equipment.

In the software, you can generate detailed and in-depth reports on the work carried out or the operating experience of individual installations.

The software is supported by a number of visual tools that make it easy to use.

Szoftver létesítmények takarításához

egyedi CRM rendszer

A létesítmény üzemeltetési (FM) szoftver fontos eleme a takarítás. A takarítási folyamatot támogató modulban a kiosztott feladatok milyensége helyszínfüggő, ezért minden takarítandó helyiséghez hozzá lehet rendelni eseti és rendszeres takarítási feladatokat. Más jellegű takarítás szükséges egy színházban, egy irodaházban vagy egy plázában ezért a feladatok mindig az adott helyszín helyiségeinek takarítási igényeitől függ. Másképp kell takarítani egy zenekari árkot egy színházban, vagy egy pláza mosdóját vagy egy irodaház tárgyalóját.

The cleaners receive the tasks assigned by the dispatcher on their smartphones, where they can see a list of subtasks for each room. They confirm the completion of the cleaning on their phone and can then continue their work in the same way in another room.

takarítást támogató szoftver

Cleaning involves regular and multi-level inspections. In the same way, inspectors receive inspection tasks on their phones. Managers can receive regular reports on the amount of cleaning tasks, the time spent on them and the inspectors' reports, allowing them to have an accurate overview of the processes and to monitor the quality of service.

The solution gives managers an accurate picture of the time spent cleaning, or the average cleaning time for each room. A multi-level inspection system can be set up where the room to be inspected is randomly selected by the software. Cleaners can notify their supervisors of an incident via video, picture or voice message from their phone within the software.

The use of the software improves cleaners' time utilisation and makes it easier to monitor.

Dió-Szoftver kft

Contact

Dió-Szoftver Magyarország Kft
Address: H-1037 Budapest, Bécsi út 60. Hungary

Tel++36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu