Létesítmény üzemeltetési szoftver

egyedi CRM rendszer

A létesítmény üzemeltetési szoftver e tevékenységet végző cállalatok számára fejlesztett speciális vállalatirányítási szoftver segítenek hatékonyan kezelni és optimalizálni a létesítmények működését és karbantartását. Ezek a szoftverek segítenek a létesítmények rendszeres karbantartásának tervezésében és végrehajtásában. Tartalmazzák a karbantartási ütemterveket, a munkafeladatok nyomon követését, a raktárkészlet kezelését és a gépek karbantartásának dokumentálását.

Szoftver létesítmények üzemeltetéséhez

egyedi CRM rendszer

A speciális létesítmény üzemeltetési szoftver segítségével egy vagy több ingatlan összes műszaki berendezésének az ellenőrzését, karbantartását és javítását kezelheti.

A műszaki berendezések megfelelő működtetése  része az épület üzemeltetésnek. A  facility management cégek számáraez a rendszeres ellenőrzéseket és karbantartásokat jelent, a javítás pedig a meghibásodások szerint ad-hoc feladatokat. A létesítmény üzemeltetési szoftverben a berendezések műszaki paraméterei és használata szerint ki lehet alakítani az azokhoz kapcsolódó ellenőrzési és karbantartási jegyeket. E jegyek vagy más néven munkalapok, tartalmazzák a berendezés helyét, azonosítóját, az elvégzendő munka leírását és a munka határidejét. A feladatok kiosztása során a rendszer figyelembe veszi a dolgozók elérhetőségét, a berendezések elhelyezkedését és a helyszín nyitvatartását, elérhetőségét. A rendszer működik okos eszközökön is, ezért a feladatot a szerelő az okos telefonján kapja meg, és elvégzését is azon nyugtázhatja. A jegyhez hang, video vagy szöveges információ rendelhető, ha a diszpécser tájékoztatása szükséges. A feladat elvégzéséről a diszpécser értesítést kap.

Létesítmény üzemeltetési szoftver,

A jegyek számáról, állapotáról, a határidők betartásáról a felhasznált alvállalkozói szolgáltatásokról a vezetőség riportokban kaphat áttekintést. A facility managementet támogató szoftverbe pontos nyilvántartás vezethető az üzemeltetett berendezések állapotáról, a korábban elvégzett szolgáltatásokról.

A berendezések QR kódos azonosításával kezdődik a munka, melynek időtartamát a rendszer rögzíti.

A jegyek számáról, állapotáról, a határidők betartásáról a felhasznált alvállalkozói szolgáltatásokról a vezetőség riportokban kaphat áttekintést. A szoftverbe pontos nyilvántartás vezethető az üzemeltetett berendezések állapotáról, a korábban elvégzett szolgáltatásokról.

A szerelő a rá kiosztott feladatot eszkalálhatja, de a diszpécser segítségével akár a gyártói vagy más külső szerviz is bevonható a munkába.

A szoftver nagy előnye, hogy hetekre, hónapokra előre lehet ütemezni az ellenőrzési és karbantartási feladatokat a berendezés által igényelt gyakoriság függvényében.

A szoftverben részletes és mélyreható riport készíthető az lvégzett munkákról vagy az egyes berendezések üzemeltetési tapasztalatairól.

A szoftver használatát számos vizuális eszköz segíti, mely megkönnyíti a szoftver áttekintését.

Szoftver létesítmények takarításához

egyedi CRM rendszer

A létesítmény üzemeltetési (FM) szoftver fontos eleme a takarítás. A takarítási folyamatot támogató modulban a kiosztott feladatok milyensége helyszínfüggő, ezért minden takarítandó helyiséghez hozzá lehet rendelni eseti és rendszeres takarítási feladatokat. Más jellegű takarítás szükséges egy színházban, egy irodaházban vagy egy plázában ezért a feladatok mindig az adott helyszín helyiségeinek takarítási igényeitől függ. Másképp kell takarítani egy zenekari árkot egy színházban, vagy egy pláza mosdóját vagy egy irodaház tárgyalóját.

A takarítók a diszpécsert által kiadott feladatokat a okostelefonjaikon kapják meg, ahol az egyes helyiségekhez kapcsolódóan láthatják a részfeladatok listáját. A takarítás elvégzését visszaigazolják a telefonjukon majd hasonlóan folytathatják munkájukat egy másik helyiségben.

takarítást támogató szoftver

A takarításhoz rendszeres és többszintű ellenőrzés kapcsolódik. Az ellenőrök ugyanígy a telefonjukon kapják meg az ellenőrzési feladatokat.  A takarítási feladatok mennyiségéről, az azzal töltött időről, az ellenőrök jelentéséről a vezetők rendszeres riportokat kaphatnak, így lehetőségük van a folyamatok pontos áttekintésére és a szolgáltatási színvonal ellenőrzésére.

A megoldás révén a vezetők pontos képet kapnak a takarítással töltött időről, vagy egyes helyiségek átlagos takarítási idejéről. Többszintű ellenőrzési rendszer alakítható ki, melyben az ellenőrzött helyiséget véletlenszerűen választja ki a szoftver. A takarítók a rendkívüli eseményről a telefonjukon keresztül a szoftveren belülértesíthetik feletteseiket videó, kép vagy hangüzenetben.

A szoftver használata révén javul a takarítók munkaidő kihasználtsága és könnyebb az ellenőrzés.

Dió-Szoftver kft

Kapcsolat

Dió-Szoftver Magyarország Kft
Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

Telefon:+36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu