egyedi CRM fejlesztés

Egyedi CRM fejlesztés

Egyedi CRM fejlesztés

Az egyedi CRM fejelsztés a legkülönfélébb iparágakban vagy szakterületeken is hasznosak lehetnek. Ennek előnye, hogy a szoftver illeszkedik az üzleti célokhoz, megfelel a vállalati belső folyamatoknak és felhasználói igényeknek. Az így készített szoftver jól integrálható és bármikor módosítható az üzleti igények változásának megfelelően. Az egyedi CRM mindent tartalmaz amire az ügyfélnek szüksége van, de semmit ami felesleges.

Ezen az oldalon röviden összefoglaljuk a Dió-SzoftverKft által készített néhány egyedi CRM rendszer iparági használhatóságát.

Egyedi CRM kisvállalatoknak

Az egyedi CRM fejlesztéséa célja, hogy a kisvállalatoknak hazai fejlesztésű ügyfélkapcsolati megoldást kínáljon, mely megfelel a törvényi és jogszabályi követelményeknek. Az ügyfél hátterének a megismerésébe sok munkát kell fektetni, s ami még fontosabb, mindezeket az adatokat a CRM rendszerben kell tárolni. A hatékony ügyfélkezeléshez azonban ennél sokkal többre van szükségünk. A CRM szoftvernek támogatnia kell az ügyfélszolgálatot, az ügyfélelégedettég növelése érdekében, mely az ügyfelek megtartásának alapja.

Az egyedi CRM fejlesztés eredményeként megvalósuló szoftver illeszkedik a vállalat meglévő szoftver környezetébe.Napjainkban alapvető igény, hogy a szoftver mindig és mindenhol, 7*24 órában elérhető legyen a világ bármely részén. Éppen ezért szoftvereink fejlesztésé során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az adott alkalmazás az adott felhasználói igénynek megfelelően legyen mobil eszközre optimalizálva,

Egyedi CRM ipari KKV-knak

Egyedi CRM fejlesztés

Egyedi CRM fejlesztés több tevékenységet is támogat, így fontos lehet gyártást folytató kisvállalatok számára kialakított egyedi ügyfélkapcsolato és termelésirányítási rendszer. Ezt a megoldást elsősorban olyan 10-100 fős vállalatoknak ajánljuk, amelyek egyfajta termékkört gyártanak. A CRM új eleme a raktárkezelési és anyaggazdálkodási modul, melyben nyilván lehet tartani az anyagfelhasználást, az egy termékre jutó anyagköltséget, és lehet mérni a dolgozók termelékenységét. A raktárkezelés pontos nyilvántartást biztosít a beérkező és kiadott anyagokról és alkatrészekről, a bevételezett félkész és késztermékekről, valamint a késztermékekről. A program figyeli a készletszintet, a vevői megrendeléseket és ennek alapján ad javaslatot a szállítói megrendelések összeállítására.

 A számlázást a Magyarországon legelterjedtebb szamlazz.hu online programhoz kialakított interfésszel valósítjuk meg oly módon, hogy minden online kiállított ügyfélszámlát tárolunk a CRM ügyféladatok közt.  A megoldás előnye, hogy a szamlazz.hu teljeskörű és többnyelvű, és lefedi a számlázással kapcsolatos összes folyamatot.

Egyedi CRM lapkiadóknak

CRM rendszer lapkiadóknak

A Dió-Szoftver lapkiadóknak fejlesztett CRM megoldása alapvetően két nagy üzleti folyamatot támogat: előfizetők és hirdetések kezelése. Ennek kiegészítéseként készült el a számlázó modul, mellyel nagy tömegben és gyorsan lehet számlákat készíteni például előfizetések megújítására.

Előfizetői folyamat

Az előfizetők kezelése laptól függően sokezer egyéni és céges ügyfél adatainak a megfelelő feldolgozását jelenti. A megújításkor a szoftver legenerálja a lejáró előfizetők számára a díjbekérőket, melyet akár emailben vagy nyomtatott formában is el lehet küldeni. A pénz beérkezését követően a kézbesítés indítása a kézbesítési adatok átadásával a Magyar Posta számára, és a végszámla kiállítása. Egyes előfizetőkhöz többes, állandó és ideiglenes címadatokat lehet beállítani. A CRM megoldás lefedi a teljes előfizetői folyamatot.

Hirdetéskezelő folyamat

A hirdetések esetében nyilván tudjuk tartani a lapszámokat, a lapszámokhoz rendelt hirdetéseket, a lapszámok megjelenési idejét és terjedelmét. A hirdetési árlisták feltöltése után a szoftver kiszámolja a különféle mennyiségi vagy gyakorisági kedvezményeket figyelembevéve az ügynökségi jutalékokat vagy egyedi kedvezményeket is. A szoftverben nyomon követhető a hirdetési anyag leadási határideje, a hirdetés jóváhagyása, és átadás kilövésre.

A szoftverhez teljeskörű számlázóprogram kapcsolódik. A szoftverben ki lehet számítani az üzletkötő jutalékot. A megoldás a teljes folyamatot kezeli

GYIK

Egyedi CRM fejlesztés

Az egyedi szoftverfejlesztéssel kapcsolatosan rengeteg kérdés vár megválaszolásra. Ezek egy részére honlapunk GYIK oldalán találhat választ.

A CRM szoftver, vagyis az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer egy olyan szoftveralkalmazás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az ügyfelek életciklusa során kezeljék és nyomon kövessék az ügyfelekkel való interakciókat és az ügyfelek adatait.

A CRM egy központi platformot biztosít, ahol a csapatok tárolhatják és elérhetik az ügyféladatokat, nyomon követhetik az értékesítési tevékenységeket, kezelhetik a marketingkampányokat és javíthatják az ügyfélszolgálatot. A CRM-eket a marketing-, értékesítési és üzemeltetési csapatok használhatják az ügyfél-elkötelezettség javítására, az értékesítési konverziók növelésére és

A CRM és az vállalatirányítási rendszer (ERP) kiváló eszközök a bevételek optimalizálásához, de központi céljuk eltérő. Míg a CRM elsősorban az ügyfélkapcsolatok és interakciók kezelésére összpontosít, az ERP-rendszer szélesebb körű szervezeti folyamatokat ölel fel, mint például a pénzügyek, a készletgazdálkodás és az ellátási lánc. A CRM szoftverek betekintést nyújtanak az ügyfelek viselkedésébe, míg az ERP-rendszerek segítik a belső működésk és az erőforrások elosztásának optimalizálását.

A CRM segíthet a vállalkozásoknak az ügyféladatok kezelésében, az ügyfél-elkötelezettség javításában, az értékesítési konverziók növelésében és az üzleti folyamatok optimalizálásában.

A CRM használatával a vállalkozások jobban megérthetik ügyfeleiket és javíthatják általános ügyfélszolgálatukat.

A platform segíthet a részlegeknek is abban, hogy betekintést nyerjenek az ügyféladatokba, például az ügyfélszegmentációba és a marketing tevékenység megtérülésébe.

A CRM megkönnyítheti a kommunikációt és az együttműködést a marketing, az értékesítés és az operációs csapatok között.

Leegyszerűsítve az ERP a vállalat fenntartását, a CRM pedig a bevétel megszerzését támogatja.

A vállalkozások számos előnyt élvezhetnek, ha a CRM-et más rendszerekkel együtt használják. Egyrészt az integrációk átfogóbb képet nyújtanak az ügyfél historikus adatairól, így a vállalkozások megérthetik, mi működik és mi nem. Ráadásul a stratégiai integrációk hatékonyabb munkafolyamatokhoz és az adatok jobb kihasználásához vezethetnek.

Ha további kérdései vannak, akkor kérjük lépjen velünk kapcsolatba és örömmel állunk a renddelkezésére.

Dió-Szoftver kft

Kapcsolat

Dió-Szoftver Magyarország Kft
Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

Telefon:++36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu