A CRM előnyei

A CRM előnyei szonte felbecsülhetetlenek a korszerű vállalatvezetésben, hiszen az itt kezelt adatok és a kinyehtő információk meghatározzák a vállalat sikerességét. Azovábbi előnyei az ügyfélszerzés és -megtartás, az ügyfél mély ismerete, az értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatok áttekinthetősége, a belőle nyerhető rendszeres lekérdezések és riportok, melyek naprakész áttekintés nyújtanak a vállalat vezetőinek a cég működéséről.
A CRM előnyei összefoglalva az alábbiak.
Ügyféladatok és kapcsolatok nyilvántartása:
A CRM lehetővé teszi az ügyfél információk, például nevek, elérhetőségek, vásárlási előzmények stb. egyszerű és strukturált tárolását. Ez segít az ügyfelekkel való kapcsolatok hatékonyabb kezelésében.
Kommunikáció javítása
A CRM segítségével könnyebb lehet fenntartani a kapcsolatot az ügyfelekkel e-mail, telefon vagy más kommunikációs csatornákon keresztül. Az üzenetek és kommunikáció nyilvántartása révén könnyen vissza lehet tekinteni az előző beszélgetésekre.
Értékesítési és marketing támogatás
A CRM rendszer lehetővé teszi az értékesítési és marketing csapatok számára, hogy hatékonyabban dolgozzanak. Segít az értékesítési lehetőségek kezelésében, az ügyfélkövetésben és a marketingkampányok célzottabb tervezésében.Ügyfél-elégedettség javítása: A CRM szoftver segíthet az ügyfelekkel való jobb kapcsolatok kialakításában és ápolásában, mivel lehetővé teszi a személyre szabott szolgáltatások és ajánlatok nyújtását. Ennek eredményeként növelheti az ügyfél-elégedettséget és az ügyfélhűséget.Adatelemzés és döntéstámogatás:
Hatékonyság növelése
A CRM szoftver automatizálhatja sok adminisztratív feladatot, például az ügyfélkapcsolati tevékenységek naplózását és ütemezését. Ezáltal időt és erőforrásokat takaríthat meg a vállalat.
Növekedés támogatása
A jól működő CRM rendszer segíthet a vállalatnak bővíteni az ügyfélkört és növelni az értékesítést, mivel segít az új lehetőségek azonosításában és a meglévő ügyfelekkel való jobb kapcsolatok kialakításában.
Érdekel
A CRM a vállalatvezetés eszköze

Miért kell a CRM? Mert a korszerű vállalatvezetés eszköze. Az elmúlt években kisvállalati CRM is a napi gyakorlat részévé vált. A piacon sok hazai és külföldi megoldás közül választhatnak az érdeklődők. Minden CRM alkalmazás végső célja, hogy bevezetésével a vállalat nagyobb árbevételt és profitot érjen el.
Az alkalmazott technológia és a mobil eszközök fejlődésre révé azok képességét kihasználva GPS adatok, multimédia funkciók, QR, vonalkód és NFC olvasás is részévé válik a megvalósított szoftvernek, mely természetesen mobilra optimalizálva jelenik meg.
A CRM előnye, hogy nem csupán egy szoftver, hanem a vállalat erőforrásainak a lehető legjobb kihasználása a minél jobb ügyfélkapcsolat eléréséért. Annak érdekében, hogy ügyfeleinket hosszútávon megtartsuk és eredményességünket növeljük. Csak az ügyfélkapcsolatok sikeres fenntartása révén javíthatjuk az ügyfélelégedettséget és ennek révén a hosszú távú sikert cégünknek.
Időnk optimalizálása, a jobb értékesítés, az ügyfél megtartás, az ügyfél ismerete mind fontos szempontok egy KKV nyereségességének növelése szempontjából. Az „Ismerd ügyfeledet!” jelszavunk kifejezi, hogy az ügyfélkapcsolati megoldásainkat használó vállalatok többet, jobban és mélyebben tudhatnak vevőikről ezáltal jobban is tudják kiszolgálni őket.
ÉrdekelA CRM egyéb üzleti előnyei

Az ügyfélkapcsolati rendszereket többnyire azért vezetik be, hogy a következő előnyök közül egyet vagy többet elérjenek:
- Minőségjavítás és hatékonyságnövelés
- Vezetői döntéstámogatás
- Vállalati folyamatok támogatása
- Vevő központú folyamatok
- Nyereség növelése
GYIK

Olvassak a GYIK oldalon, hogy mi az a 4 ok ami miatt minden KKV számára fontos egy CRM rendszer használata..

Kapcsolat
Dió-Szoftver Magyarország Kft
Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.
Telefon:++36 30 632 6599
E-mail: info@diosoft.hu