Cikksorozat a KKV Szakmai magazinban

z ügyfélkapcsolati szoft ver a vállalatvezetés eszköze. Az elmúlt években napi gyakorlattá váltak a KKV-k esetében is, a piacon sok hazai és külföldi megoldás közül választhatnak az érdeklődők. Minden CRM alkalmazás végső célja, hogy bevezetésével a vállalat nagyobb árbevételt és profi tot érjen el.

Az első CRM rendszereket mintegy 25 éve még elsősorban az ügyféladatok jobb nyilvántartása érdekében kezdték fejleszteni. Az akkori megoldások, mint valamiféle elektronikus névjegykártya nyilvántartók működtek, legfőbb funkciójuk az volt, hogy az ügyfelek alapadatait ezelték. Napjainkban egy CRM rendszer öszszetett vállalati folyamatokat képes támogatni.

Napjainkban az érdeklődők számos technológia és üzleti modell közül válsazthatnak. 

 

 

 

 

Vissza!

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu