CRM a kisvállalatoknak

Ezen az oldalon a KKV Szakmai magazinban megjelenő cikksorozatot olvashatják a CRM fontosságáról, a CRM értékesítésben illetve marketingban játszott szerepéről A cikksorozat egyes részei a magazinban megjelent formában pdf formátumban letölthetőek. A cikksorozat célja, hogy bemutassa az átlátható CRM megoldások legfőbb ismérveit.

Az ügyfélkapcsolati szoft ver a vállalatvezetés eszköze. Az elmúlt években nkisvállalati CRM is a napi gyakorlat részévé vált sok cégnél.A piacon sok hazai és külföldi megoldás közül választhatnak az érdeklődők. Minden CRM alkalmazás végső célja, hogy bevezetésével a vállalat nagyobb árbevételt és profi tot érjen el.

Az első CRMszoftvereket mintegy 25 éve még elsősorban az ügyféladatok jobb nyilvántartása érdekében kezdték fejleszteni. Az akkori megoldások, mint valamiféle elektronikus névjegykártya nyilvántartók működtek, legfőbb funkciójuk az volt, hogy az ügyfelek alapadatait ezelték. Napjainkban egy CRM rendszer öszszetett vállalati folyamatokat képes támogatni.

Napjainkban az érdeklődők számos technológia és üzleti modell közül válsazthatnak azok aki CRM szoftvert keresnek kisvállalatokrészére.

 

 

 

 

Vissza!

kapcsolat

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu