Megoldások KKV-k részére

Ezen az oldalon a KKV Szakmai magazinban megjelenő cikksorozatot olvashatják a CRM fontosságáról, a CRM értékesítésben illetve marketingban játszott szerepéről A cikksorozat egyes részei a magazinban megjelent forában pdf formátumban letölthetőek.

Az ügyfélkapcsolati szoftver a vállalatvezetés eszköze. Minden CRM alkalmazás végső célja, hogy bevezetésével a vállalat nagyobb árbevételt és profi tot érjen el. Hogyan segíti mindezt a CRM

rendszer a marketing folyamat támogatásával?

2015 június

 

A cikk pdf letöltése

A CRM és az értékesítés

Az ügyfélkapcsolati szoftver a vállalatvezetés eszköze. Az elmúlt években napi gyakorlattá váltak a KKV-k esetében is, a piacon sok hazai és külföldi megoldás közül választhatnak az érdeklődők. Minden CRM alkalmazás végső célja, hogy bevezetésével a vállalat nagyobb árbevételt és profitot érjen el. Hogy segíti mindezt a CRM rendszer az értékesítési folyamat támogatásával, milyen előnyei vannak a vezetők számára egy CRM rendszernek? – ezzel foglalkozik sorozatunk második része.

2015 április

 

A cikk pdf letöltése

Sokan gondolják úgy, hogy egy drága autó, a géppark, esetleg egy ingatlan jelenti egy vállalat igazi értékét. Könyvelési, számviteli szempontból ezek a vagyontárgyak kétségkívül nagy értéket képviselnek, azonban a modern cégvezetés számára egyértelmű, hogy egy vállalat igazi értékét a vevői határozzák meg. Éppen ezért meglepő, hogy sokan nem fordítanak – legfeljebb csak szavakban – kellő gondot ügyfeleikre. Pedig egy hosszan tartó ügyfélkapcsolat biztosítja a cég számára a stabil árbevételt, gyakran a magasabb profitot is. 

2015 február

 

A cikk pdf letöltése

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu