CRM lapkiadók részére

Az általunk kifejlesztett CRM alkalmazás segítségével az előfizetői és hirdetői adatok egységes adatbázisba kerülnek, a hirdetési és terjesztési folyamatok a szoftverben leképezhetőek, így a cégvezetés számára egy teljesen átlátható, a napi tevékenységről részletes riportokat biztosító rendszer áll rendelkezésre

 

A Dió media CRM  2017  speciális tulajdonságai

A CRM lapkiadói rendszer felépítése illeszkedik a kiadóvállalat belső folyamataihoz. A felhasználók alapvetően a következő csoportokba sorolhatók: előfizetések kezelése, hirdetések kezelése, panaszkezelés és tömeges műveletek, mint díjbekérők, számlák előállítása.

  • Ügyfélközpontú megközelítés, az egyes műveletek az ügyfélképről indíthatóak

  • Általános értékesítés folyamat támogatása akár B2B, akár B2C környezetben

  • B2B és B2C értékesítés támogatása

  • Előfizetői folyamat teljes körű támogatása

  • Számlázás – díjbekérők, előleg számlák, számlák, jóváíró számlák kezelése

  • Többes címadatok, ideiglenes címek, átirányítások nyilvántartása és rugalmas kezelése

  • Előfizetői adatok átadása Magyar Posta részére

  • Előfizetői panaszkezelés postai átadással

  • Hirdetés értékesítés teljes körű támogatása

  • Ügynökségi kedvezmények, net-net árak nyilvántartása

  • Jutalékszámítás

  • Számlázási folyamat támogatása

  • Interfész a Magyar Posta terjesztési rendszere, elektronikus banki rendszer, ügyviteli szoftver és webhop felé

  • Naprakész riportok ás elemzések

  • Felhasználói jogosultságok meghatározása csoport szinten

  • Megszemélyesített formalevelek, dokumentumok tömeges készítése 

Az alábbi rövid videó összefoglaló képet ad a CRM megoldásunkról

 


 

 

 

Ajánlatot kérek

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu