Tiszta lappal

Csökken az olvasók száma, csökken a hirdetők száma, miközben nem is igazán ismerjük pontosan előfizetőinket sem, nem beszélve a potenciális piacunkról. Eddigi tapasztalataink alapján a kis kiadók többsége még mindig az Excel táblák erejében hisz, ami statikus adatkezelés és számítások esetén kiváló eszköz, de korlátai igencsak megnehezítik a teljes előfizetői tevékenység támogatását, mely a kiadói működés alapja. A tiszta lap vonatkozna tehát az előfizetői adatok pontos nyilvántartására, a képességre, hogy a számlázási, szállítási, ideiglenes szállítás címek nyilvántartása pontos legyen, hogy mindig pontosan tudjuk, hogy melyik címre mettől-meddig milyen lapból hány darabot kell szállítani. Ez azért is fontos, mert még mindig sokan gondolják úgy, hogy az olvasás ÉLMÉNY, melynek része a papír tapintása és a nyomdafesték illata. Csak hát az ilyen előfizetőket is el lehet veszíteni téves vagy pontatlan kézbesítéssel. Az előfizetői CRM szoftver segít az olvasók megtartéásában.

római tábla

Végezzünk csak egy kis számítást! Ha egy lap éves előfizetési díja mondjuk csak 10 000 Ft, és elveszítünk ezer előfizetőt, akkor nemcsak az adott év 10 milliós árbevételét bukjuk el, hanem vélhetően a következő évekét is, hiszen újra megnyerni egy olvasót sokkal nehezebb, mint megtartani. A jó hír az, hogy a  fenti kis példában említett veszteségnél lényegesen kisebb összegből megvalósítható egy korszerű előfizetői CRM rendszer, mellyel hosszú távon biztosítható az előfizetők megtartása – legalább is ami az előfizetői adatok helyességét illeti. Egy ilyen CRM alkalmazás rendelkezik postai interfésszel, képes a banki adatok beolvasására és a teljes számlázási folyamat kezelésére is.

Mi kell mindehhez? Egy nagy levegővétel, némi elszántság és következetesség. Nyissunk együtt tiszta lapot!

Vissza!

bemutatkozás

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu