4 ok amiért érdemes CRM rendszert használni

1.           Minden kapcsolat és üzleti lehetőség rögzítve van

 Az ügyfeleket kategorizálni lehet, vevők, potenciális vevők, elvesztett vevők, szállítók, partnerek stb. Nyilván lehet tartani, hogy ki ezeknél a cégeknél a döntéshozó vagy befolyásoló, kin múlik egy üzlet megkötése.  Az ügyfelek osztályozása segítheti megtartásukat, tudjuk, hogy kik a legfontosabbak, akikre a legtöbb figyelmet kell fordítani, és kik azok, akikre nem érdemes.

 

2. Nyilvántart minden ügyféllel történt kapcsolatot!

Ha legközelebb beszélsz az ügyfeleddel, akkor legyél képben, hogy mi történt ezt megelőzően, erre épülnek a jövőbeni kapcsolatok. Ismerd minden kollégád üzleti tevékenységét!

 

3. Feltár minden lehetőséget.

Hány elmulasztott üzleti lehetőség volt, amiről nem tudtál?  Bizonyára sok. Ha egy üzleti lehetőség nincs lezárva, akkor mindig benne van még a nyerés lehetősége. A „nem” néha csak annyit jelent, hogy „nem most.” Az ügyfélmegtartás az alapja a hosszútávú üzleti kapcsolatoknak.

 

4. A megőrzött ügyféladat a legnagyobb érték

A munkatársak változnak ezért a nem a CRM rendszerben rögzített kapcsolatok vele együtt eltűnhetnek. A CRM rendszer megőrzi az ügyfelekről mindazt, ami fontos a sikeres üzlethez. De csak akkor, ha minden rögzítve van, mert a névjegykártyák és táblázatok elveszhetnek. Ne engedd, hogy ez megtörténjen!

 

Egy CRM rendszer nélkül nehéz a jó ügyfélkezelés. Azok a vállalatok, amelyek használnak CRM alkalmazást tudják legjobban növelni árbevételüket és profitjukat.

 

 

Vissza!

bemutatkozás

Dió-Szoftver Magyarország Kft.

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 60.

E-mail: info@diosoft.hu