Blog

Mindenkivel megtörténhet, hogy elfelejtkezik egy határidőről egy feladatról. Ez mindig kellemetlen, de különösen az könyvelési szolgáltatásokat nyűjtó cégeknél, ahol egy késésnek anyagi következményei lehetnek.Ennek elkerülésére nyújt segítséget a Prakti-Flow alkalmazás, melyet 2018 ószén a Könyvelők Országos Találkozóján mutat be a cégünk.

Bővebben ...

Az adatvédelmi szabályzatunk az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján kerültek meghatározásra. Minden esetben ezen online titokvédelmi szabályzat érvényes, kivéve, ha az Ön és köztünk kitöltött nyomtatvány vagy szerződés ettől eltérően rendelkezik.

 

Bővebben ...

Sajnos gyakori tapasztalat, hogy az ügyfél adatok egymástól elszigetelve találhatók meg, sokszor nem is valamilyen ügyviteli alkalmazásban, hanem Excel fájlokban, vagy feljegyzésekben.

Az ügyfélkapcsolati (CRM) szoftverek a legkülönbözőbb forrásból származó adatokat kezelik. A vezetőknek ezért fontos, hogy mindent tudjanak arról, ami számukra a legnagyobb értéket képviseli: az ügyfeleikről.

Jogos tehát a kérdés: smerjük-e ügyfeleinket?

 

Bővebben ...

Neil Armstrong 1969. július 20.-án valahol a Nyugalom tengerének egy sík területén a Holdra szállt megfogalmazta az óta híressé és közismertté vált mondatát. A Dió-Szoftver Kft nem száll a Holdra, de folyamatos fejlesztésének eredményeként idén bejelentette legújabb CRM rendszerét a Dió CRM 2017 névre hallgató új megoldást.

Bővebben ...

A világ egyik legjobb játékosa Lionel Messi, az FC Barcelona és az argentin válogatott labdarúgója. Messi kora gyerekkorától a Barca játékosa, csatártársaival együtt ontja a gólokat, szerzi a különféle spanyol és nemzetközi trófeákat. Feltűnő, hogy a válogatottban a gólátlaga sokkal alacsonyabb mint a katalán klbban. 

De hogy kapcsolódik a futball, a Barceloma és Messi egy CRM bloghoz. 

 

Bővebben ...

Tiszta lappal címmel közölt cikket cégünkről a XIII. kerületi önkormányzat lapja, a Hírnök. A cikk címe azt sugallja, hogy a Dió-Szoftver Kft által kifejlesztett médiapiaci alkalmazás segítségével a lapkiadó vállalatok mintegy újraindíthatják tevékenységüket, tiszta lappal folytathatják munkájukat. A mellékelt képen egy római kori viasztábla (ősi tablet) replikája látható, melybe belekarcolták a szöveget, majd egyszerűen megolvasztották és újra lehetett írni rá. A tiszta lappal a latin tabula rasa kifejezés fordítása, mely egyúttal valamiféle rendrakásra is utal.  Vajon tényleg rendet kell csinálni a lapkiadóknál? Bizonyos értelemben úgy gondoljuk, hogy igen. Vezetői szinten el kell tudni szakadni az „eddig is ment az üzlet” szemlélettől, mert jól látható, hogy ha megy is, akkor is egyre lassabban. 

 

Bővebben ...

A neuromarketing kiemelt témája volt a közelmúltban lezajlott MediaHungary konferenciának. A neuromarketing a marketing azon új ága, mely azzal foglalkozik, hogy döntéseink jelentős részét nagyon gyorsan,érzelmi alapon, és nem feltétlenül tudatosan hozzuk meg. Sajátos módon nemcsak egy autót, órát, vagy ruhát választunk érzelmeink alapján, de sok esetben az üzleti döntéseinket is emócióink határozzák meg. A tapasztalatok megosztása, az érzelmi megnyilvánulások a közösségi médián keresztül történnek, a szóbeszéd a virtuális térben zajlik és villámgyorsan terjed, a neuromarketing ezért nemcsak a reklámszakembereknek lehet fontos, hanem az üzleti döntéshozók számára is.

Bővebben ...

„Sasok és struccok” – ezzel a mottóval ünnepelte 20 éves évfordulóját a Media Hungary rendezvény május 12-13.-án Siófokon. A mottó a szárnyaló és sikerre éhes online tartalom- és technológiai szolgáltatók, valamint a példányszám- és hirdetési bevétel csökkenés kettős szorításában kiutat kereső print média összehasonlítására utal, mint ahogy a konferencia számos előadása foglalkozott a print média problémáival.

Bővebben ...

Az ügyfélmegtartás alapja, hogy ismerjük ügyfeleinket. A mai blogbejegyzésben ennek fontosságáról írok, ismételten kiemelve az emberi kapcsolatok és az érzelmek fontosságát, melyek ott húzódnak minden tranzakció mögött.

Bővebben ...

Üdvözlöm a Dió-Szoftver Kft blogján.

Örömömre szolgál, hogy ügyfeleink körében a vállalatunk és termékeink neve egyre jobban összeforr, s cégünket és alkalmazásainkat már csak egyszerűen "a Dió" néven emlegetik. Ez indított arra, hogy sikeres projektekkel a hátunk mögött megosszam gondolataimat a "Dióról" a CRM-ről és ami mögötte van.

Különösen ellentmodás, hogy bár a CRM az emberekkel (ügyfelekkel)  való kapcsolatokról szól, sokan hajlamosak pusztán műszaki kérdésnek tekinteni egy-egy projektet, megfeledkezve arról, hogy az alkalmazást is emberek használják.

Bővebben ...